De nieuwe bevlogenheid van HEYDAY Interim in beeld
Focus op tijdelijke facilitaire capaciteit
Bij HEYDAY begrijpen ze dat je als organisatie je tijd maar één keer goed kunt benutten. Soms heb je dan extra handen of frisse energie nodig om het beste resultaat te behalen. Met haar label HEYDAY Interim, brengt HEYDAY focus aan op haar specialisme: het leveren van tijdelijke facilitaire capaciteit. Ook zet HEYDAY met het vernieuwde label het vakmanschap van haar bevlogen interimmers in de spotlights.
Krachtige, unieke branding
Wij ondersteunden HEYDAY bij opzetten en uitwerken van een visuele identiteit voor HEYDAY Interim. We ontwikkelden eerst een concept waarin de nieuwe bevlogenheid staat. Dit vertaalden we vervolgens naar een beeldmerk: de golf. De golf staat voor: water dat als een frisse energie beweegt en altijd haar weg vindt. Dat is precies wat HEYDAY interimmers binnen organisaties teweeg brengen. Met dit beeldmerk en een unieke, bijpassende huisstijl, hielpen we HEYDAY met het neerzetten van een krachtig merk en heldere branding.
Zichtbaarheid van HEYDAY Interim
Om de impact en zichtbaarheid van HEYDAY Interim te versterken, ontwikkelden we allerlei uitingen. Zo ontwierpen we naast het beeldmerk en de huisstijl een website en verschillende communicatie-uitingen, zoals een offerte, een pitch en een brandbook. Ook organiseerden we een fotoshoot, waarbij we content creëerden voor de website en verschillende uitingen. Op donderdag 9 september lanceerde HEYDAY officieel haar vernieuwde label HEYDAY Interim.