Een uniek label voor HEYDAY Hospitality
Een eigen label
Het kantoor van de toekomst krijgt steeds meer het karakter van een ontmoetingsplek. Daarom zijn hospitality professionals belangrijker dan ooit. Met de lancering van het label HEYDAY Hospitality zet de facility management organisatie HEYDAY de eerste stap in het aanbrengen van meer focus binnen haar strategie. Dit krachtige label geeft HEYDAY de ruimte om meer focus te leggen op hospitality dienstverlening.
Unieke, krachtige beelden
We ondersteunden HEYDAY bij het lading geven aan de propositie van het subbrand Hospitality. Ook ondersteunden we bij het bedenken en uitwerken van het concept. HEYDAY Hospitality houdt zaken graag eenvoudig en recht-door-zee. Daar staat de punt achter het logo symbool voor. De huisstijlkleuren en de beweeglijke 'swoosh' uit het logo komen consistent op verschillende plekken op de website en in communicatie-uitingen terug.
Lancering van Hospitality
Het concept vertaalden we vervolgens naar verschillende beelden. Zo ontwierpen we een logo en huisstijl, een website-ontwerp en verschillende communicatie-uitingen, zoals een offerte, pitch en brandbook. We organiseerden we twee shoots op prachtige locaties, om unieke foto's en video's te maken voor de website die volledig aansluiten bij het concept. Om het vakmanschap van ruim 200 hospitality professionals in de spotlights te zetten, lanceerde HEYDAY Facility Management op woensdag 12 mei officieel haar vernieuwde label HEYDAY Hospitality.