Handen uit de mouwen voor het onderwijs

De weg naar de toekomst inslaan

Het onderwijs verandert. Technologische ontwikkelingen volgen elkaar in rap tempo op en er ontstaan alsmaar nieuwe vormen van lesgeven. Aan schoolleiders de taak om het grote geheel in het vizier te houden in deze snelveranderende sector. Als stuwende kracht in het primair onderwijs (PO) is het dan de kunst om niet te verdrinken in dagelijkse bezigheden en aangehaakt te blijven bij de praktijk.

Maar hoe blijf je aangehaakt? En hoe bewaar je als PO schoolleider de focus? Deze en andere vragen zijn belangrijk om te stellen. Zowel als schoolleider aan jezelf, maar ook aan collega’s.

Om deze vraagstukken te behandelen werd de Nationale Schoolleiders Top PO in het leven geroepen. Een dag waar schoolleiders met elkaar en leiders uit anderen sectoren in gesprek gaan over het primaire onderwijs in Nederland. Samen timmeren aan de weg naar het onderwijs van de toekomst.

Een volwaardige campagne

De NST behoefde een gedegen campagne. Om deze reden ontwikkelden wij een plan voor de ondersteuning op het gebied van marketing en communicatie. Deze is gedurende de maanden naar het event op een consistente, gestructureerde en herkenbare manier over de verschillende kanalen van NST gecommuniceerd.

We zijn het project gestart door de bestaande huisstijl aan te scherpen. We ontwikkelden een campagnebeeld, geïnspireerd op het leggen van verbindingen en bouwen van bruggen. Dit campagnebeeld is verwerkt in de verschillende uitingen. Van onder andere de website, nieuwsbrieven en app tot aan de posters, give away en badges voor op de dag zelf. Daarbij zijn wij in alle facetten van de campagne tot in de kleine details intensief betrokken geweest bij het proces.

Communicatie en verslaglegging

Tijdens de campagne leverden wij ondersteuning bij de uitvoering. Op het gebied van communicatie zijn wij bezig geweest met de verschillende social media kanalen te beheren, het schrijven van nieuws en persberichten, de nieuwsbrieven te ontwikkelen en versturen en advertenties te beheren.

Trots op de campagne waren wij ook zelf aanwezig op de NST PO. Hierbij legde onze fotograaf het evenement vast op beeld. In de nazorg hebben wij nog communicatie via de social kanalen verzorgd.

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden?

Neem direct contact op

X

Bel ons +31 85-3038411 of stuur een bericht:

    Onze formulieren zijn beveiligd met reCAPTCHA. De Privacy Policy en Terms of Service van Google zijn van toepassing.